Regulamin Obiektu Stasikowa Ostoja

Drodzy Goście, chcemy aby pobyt u nas mijał Państwu najlepiej, jak to możliwe. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z regulaminem naszego obiektu. Życzymy miłego pobytu w Stsikowej Ostoi.

Regulamin obiektu Stasikowa Ostoja - postanowienia ogólne

  1. Właścicielem obiektu noclegowego Stasikowa Ostoja jest Beata Stasik ul. Wierch Rusiński 10, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP 7361621098
  2. Obiekt noclegowy jest wynajmowany na doby.
  3. Pokoje można rezerwować telefonicznie lub wysyłając zapytanie na adres mailowy lub przez formularz dostępny na stronie.
  4. Gwarancją rezerwacji jest wpłata ustalonego wcześniej zadatku.
  5. Dla osób, które opłaciły pobyt na terenie obiektu, korzystanie z infrastruktury, wyposażenia oraz sprzętu jest bezpłatne.
  6. Doba pobytu rozpoczyna się od godziny 16:00 pierwszego dnia i trwa do godziny 11:00.
  7. W przypadku nie pojawienia się gości w pierwszej dobie pobytu i braku informacji o innej godzinie przyjazdu niż w godzinach meldunku – nastąpi anulowanie rezerwacji, co wiąże się z utratą wpłaconej kwoty za pobyt oraz prawa roszczeń do jej zwrotu.
  8. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 06:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
  9. Życzenie przedłużenia pobytu poza zarezerwowany okres, gość powinien zgłosić obsłudze obiektu z wyprzedzeniem. Prośba zostanie uwzględniona w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
  10. Klucze do pokoju zostaną przekazane przez obsługę obiektu, w terminie dogodnym dla obydwu stron, na miejscu.
  11. Za zgubienie kluczy obowiązuje opłata w wysokości 50 zł!
  12. W obiekcie obowiązuje calkowity zakaz chodzenia w butach narciarskich!
  13. Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do obiektu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo osobie odpowiedzialnej za rezerwację wskazanej przez właściciela, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
  14. Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
    • Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt, który:
    • nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości
    • znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
    • odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu
    • stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu
    • odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty
    • zachowuje się obscenicznie lub agresywnie względem obsługi lub innych gości
  15. Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w pokoju. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do pokoju lub apartamentu, równoznaczne jest z tym, że pomieszczenie jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
  16. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, nie wynikające z normalnego użytkowania obiektu, wyrządzone przez Gościa oraz przez osoby przebywające z nim w obiekcie.
  17. Osoby odwiedzające, nie zameldowane w obiekcie, mogą przebywać na jego terenie od godz. 9:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu właściciela.
  18. Ilość osób zakwaterowanych w pokojach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych oraz mających opłacony pobyt w obiekcie. W przypadku stwierdzenia przebywania w pokoju osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba zameldowana wg cen obowiązujących w danym dniu.
  19. Zabrania się przewożenia zwierząt do obiektu.
  20. Dzieci przebywające na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałą opieką rodziców lub dorosłych opiekunów.
  21. Dzieci mogą korzystać z placu zabaw pod opieką osoby pełnoletniej. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat
  22. Parking na terenie obiektu jest parkingiem niestrzeżonym, a właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdów i mienia w nim pozostawionego. Parkowanie pojazdów odbywa się wyłącznie w miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu.
  23. W obiekcie dostępna jest sauna. Korzystanie z niej jest dodatkowo płatne. Jeżeli gość chce skorzystać z sauny musi poinformować wcześniej obsługę obiektu oraz uiścić opłatę.
  24. W obiekcie znajduje się bilard oraz piłkarzyki – korzystanie z nich jest dodatkowo płatne.
  25. W obiekcie znajduje się przechowalnia nart. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w przechowalni.
  26. Goście korzystający z usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli.
  27. W szczególności zabrania się, palenia papierosów w pokojach i na terenie obiektu, poza wyznaczonymi do tego miejscami.
  28. Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie jego treści na stronie internetowej stasikowaostoja.pl oraz w drodze indywidualnego zapoznania i zaakceptowania przez klienta podczas czynności meldunkowych w naszym obiekcie.
  29. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli ośrodka i obowiązuje od dnia 1 stycznia 2024 r.
  30. Odstąpienie od umowy i reklamacje:

    Odstąpienie od umowy

    1. Gość jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania potwierdzonej Rezerwacji) w terminie określonym w ofercie, którą wybrał. W takim przypadku obiekt zwrócą Gościowi w całości wpłacony Zadatek na wskazany przez Gościa rachunek bankowy. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie e-mailowej na adres: rezerwacje Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznej, pod numerem: 886 481 788
    2. W przypadku, gdy Gość: odstąpi od Umowy na krócej niż okres wskazany w wybranej ofercie lub nie stawi się w obiekcie w zaplanowanym dniu przyjazdu, wówczas Zadatek nie podlega zwrotowi.
    3. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej).
    4. Postępowanie reklamacyjne

    5. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
    6. Obiekt ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
    7. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
    8. w formie e-mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

      - w formie telefonicznej, pod numerem: 886 481 788

    9. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez właściciela obiektu. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
    10. Obsługa obiektu ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Obiekt udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.

    RODO obiektu noclegowego Stasikowa Ostoja

      Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest właściciel obiektu noclegowego Stasikowa Ostoja jest Beata Stasik ul. Wierch Rusiński 10, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP 7361621098
    2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO,
    4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
    5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
    6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
    7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    8. podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.
    Udanego pobytu z widokiem na Tatry życzą Gospodarze.