Regulamin Obiektu Stasikowa Ostoja
Drodzy Goście, chcemy aby pobyt u nas mijał Państwu najlepiej, jak to możliwe. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z regulaminem naszego obiektu. Życzymy miłego pobytu w Stsikowej Ostoi.
Regulamin obiektu Stasikowa Ostoja - postanowienia ogólne
- Właścicielem obiektu noclegowego Stasikowa Ostoja jest Beata Stasik ul. Wierch Rusiński 10, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP 7361621098
- Obiekt noclegowy jest wynajmowany na doby.
- Pokoje można rezerwować telefonicznie lub wysyłając zapytanie na adres mailowy lub przez formularz dostępny na stronie.
- Gwarancją rezerwacji jest wpłata ustalonego wcześniej zadatku.
- Dla osób, które opłaciły pobyt na terenie obiektu, korzystanie z infrastruktury, wyposażenia oraz sprzętu jest bezpłatne.
- Doba pobytu rozpoczyna się od godziny 16:00 pierwszego dnia i trwa do godziny 11:00.
- W przypadku nie pojawienia się gości w pierwszej dobie pobytu i braku informacji o innej godzinie przyjazdu niż w godzinach meldunku – nastąpi anulowanie rezerwacji, co wiąże się z utratą wpłaconej kwoty za pobyt oraz prawa roszczeń do jej zwrotu.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 06:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza zarezerwowany okres, gość powinien zgłosić obsłudze obiektu z wyprzedzeniem. Prośba zostanie uwzględniona w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
- Klucze do pokoju zostaną przekazane przez obsługę obiektu, w terminie dogodnym dla obydwu stron, na miejscu.
- Za zgubienie kluczy obowiązuje opłata w wysokości 50 zł!
- W obiekcie obowiązuje calkowity zakaz chodzenia w butach narciarskich!
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do obiektu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo osobie odpowiedzialnej za rezerwację wskazanej przez właściciela, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
- Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt, który:
- nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu
- stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu
- odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty
- zachowuje się obscenicznie lub agresywnie względem obsługi lub innych gości
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w pokoju. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do pokoju lub apartamentu, równoznaczne jest z tym, że pomieszczenie jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, nie wynikające z normalnego użytkowania obiektu, wyrządzone przez Gościa oraz przez osoby przebywające z nim w obiekcie.
- Osoby odwiedzające, nie zameldowane w obiekcie, mogą przebywać na jego terenie od godz. 9:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu właściciela.
- Ilość osób zakwaterowanych w pokojach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych oraz mających opłacony pobyt w obiekcie. W przypadku stwierdzenia przebywania w pokoju osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba zameldowana wg cen obowiązujących w danym dniu.
- Zabrania się przewożenia zwierząt do obiektu.
- Dzieci przebywające na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałą opieką rodziców lub dorosłych opiekunów.
- Dzieci mogą korzystać z placu zabaw pod opieką osoby pełnoletniej. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat
- Parking na terenie obiektu jest parkingiem niestrzeżonym, a właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdów i mienia w nim pozostawionego. Parkowanie pojazdów odbywa się wyłącznie w miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu.
- W obiekcie dostępna jest sauna. Korzystanie z niej jest dodatkowo płatne. Jeżeli gość chce skorzystać z sauny musi poinformować wcześniej obsługę obiektu oraz uiścić opłatę.
- W obiekcie znajduje się bilard oraz piłkarzyki – korzystanie z nich jest dodatkowo płatne.
- W obiekcie znajduje się przechowalnia nart. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w przechowalni.
- Goście korzystający z usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli.
- W szczególności zabrania się, palenia papierosów w pokojach i na terenie obiektu, poza wyznaczonymi do tego miejscami.
- Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie jego treści na stronie internetowej stasikowaostoja.pl oraz w drodze indywidualnego zapoznania i zaakceptowania przez klienta podczas czynności meldunkowych w naszym obiekcie.
- Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli ośrodka i obowiązuje od dnia 1 stycznia 2024 r.
- Gość jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania potwierdzonej Rezerwacji) w terminie określonym w ofercie, którą wybrał. W takim przypadku obiekt zwrócą Gościowi w całości wpłacony Zadatek na wskazany przez Gościa rachunek bankowy. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie e-mailowej na adres: rezerwacje
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznej, pod numerem: 886 481 788 - W przypadku, gdy Gość: odstąpi od Umowy na krócej niż okres wskazany w wybranej ofercie lub nie stawi się w obiekcie w zaplanowanym dniu przyjazdu, wówczas Zadatek nie podlega zwrotowi.
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej).
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
- Obiekt ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
- Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez właściciela obiektu. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Obsługa obiektu ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Obiekt udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest właściciel obiektu noclegowego Stasikowa Ostoja jest Beata Stasik ul. Wierch Rusiński 10, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP 7361621098
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.
Odstąpienie od umowy i reklamacje:
Odstąpienie od umowy
Postępowanie reklamacyjne
w formie e-mailowej na adres:
- w formie telefonicznej, pod numerem: 886 481 788
RODO obiektu noclegowego Stasikowa Ostoja
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: